Avatar billede mobsus Praktikant
01. september 2017 - 20:36 Der er 3 kommentarer

små bokse /faneblad

hej  vi har fået problem vi ikke kan løse  på stationær pc vind/8

når man højreklikker med min mus kommer et hvis faneblad frem hvor der står
forskelige ting så som undersøg vis kildetekst og videre i den stil  sådan en en klamme  dukker nu op på alle sider jeg er inde på  lige ind over de ting jeg skal se eller skrive på  ligeså snart jeg kommer ind på en side og aktiver et ikon  dukker den op præsis magen til den klamme der normalt kun bør dukke op ved at pege og højreklik  med musetasten  vi har genindstal/ browser renset forøgt alt  kan det være musen der laver det sjov ?? det er en u s b mus  håber nogen kan hjælpe her v h bendt
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 09:47 #1
hvordan ser den ud, og hvad står der i den ?
kan du tage et billede og uploade på billedupload.dk ?

jeg tror det er malware. prøv at rense computeren med www.malwarebytes.org
Avatar billede mobsus Praktikant
02. september 2017 - 09:55 #2
hejsa  hvis man peger med sin mus på forskelige i koner inde på eventuelt danske spil  og man så højreklikker med sin mus dukker der en lille hvid klamme op

det gør der og det skal der jo gøre  der står forskelige ting i den så som  kildetekst

kopier links afslut  men vores problem er at den klamme dukker op helt af sig selv  ind over alt hvad vi fortager os  du kan sagtens se den der  plager os  hvis du trykker  på højre musetast  mens man peger på et af de i koner som er på i sær den omtalte side    det startede for et par uger siden  udover det problem er alt i sin bedste orden  med vores p c derfor jeg troede det var musen  og måske noget med flaysplayer ?? jeg ved ikkke om jeg kan sætte et biled herind men jeg kan da forsøge  hilsen mobsus
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2017 - 17:35 #3
det er noget browseren gør, enten har den lyst til det (indstilling) eller også er den syg (malware)