Avatar billede nicolineom Praktikant
02. september 2017 - 10:49 Der er 2 kommentarer

Ny macbook pro larmer og er langsom

Jeg har lige købt en helt ny macbook pro 13" med 256 gb. Men problemet er at den larmer ret meget,og jeg tror det er blæserne. Når jeg kører sims 4 på den larmer blæserne helt utroligt meget (og jeg ved godt at sims er et tungt spil, men det er helt sindssygt så meget den larmer. Men også når jeg er i skole og laver skoleopgaver, kan den også finde på at larme. Det er ikke lige så slemt som når jeg spiller sims, men det er stadig unaturligt højt. Udover det bliver den også utrolig varm, selvfølgelig mest når jeg spiller sims, men også hvis jeg bare surfer på nettet med den. Jeg sørger altid for at blæserne ikke er dækket til. Den er også ret langsom en gang imellem, og er lang tid om at indlæse websider. Og det er ikke pga min internet forbindelse for den virker fint på alle andre computere i huset. Er der nogen, der ved hvad jeg skal gøre?
Avatar billede milter Ekspert
02. september 2017 - 20:16 #1
Du skriver, at den er helt ny. Når man køber en Macbook Pro, forventer man selvfølgelig ikke, at den larmer "helt utroligt meget", at den bliver "utroligt varm", eller at den "er lang tid om at indlæse websider".

Hvis du begynder at røre ved dele på maskinen, både de mekaniske og digitale, risikerer du at miste garantien, så bedste forslag er at kontakte sælgeren og forklare dem dine problemer.
Avatar billede Iboga Juniormester
09. september 2017 - 02:35 #2
Kan du skrive mere præcist hvilken MacBook du har?
Det kan du se hvis du trykker på  oppe i venstre hjørne af skærmen og vælger "Om denne Mac".