Avatar billede beograd Novice
04. september 2017 - 10:52 Der er 10 kommentarer

Lille webshop

Hvem kan lave en lille webshop til mig med 9 produkter?
Kom med pris tak :-)
Plus jeg skal oplæres i, evt. selv at tilføje flere produkter og billeder :-D

Hilsen
Lana
04. september 2017 - 10:59 #1
HEJ

Se lidt på  GARN.DK , der kan du få et par ideer.

Kristian
Avatar billede beograd Novice
04. september 2017 - 11:15 #2
Hej Kristian

Den fanger mig ikke ...
Jeg har en ide/og ved hvordan hjemmesiden skal se ud.  Har brug for nogen skal lave den :-)
Avatar billede ebea Ekspert
04. september 2017 - 11:46 #3
Har du overhovedet gjort dig forestilling om, hvad timeforbruget (og dermed prisen), vil blive på dette? At skrive lille, er jo ikke et kriterie (men blot noget relativt).
At du efterfølgende skal oplæres, og kunne forstå hvordan det virker, og at ændre i den, kan jo komme til at tage længere tid, end det at lave webshoppen!
Så en lille webshop, tager stadig tid at lave, inden man når enighed om design, indhold og masser af andre ting!
Avatar billede softspot Forsker
04. september 2017 - 11:50 #4
Hvor i landet holder du til?
Avatar billede beograd Novice
04. september 2017 - 12:16 #5
Ebea ekspert. Ved alt om det. Er uddannet multimediedesigner for 15 år siden men i en anden branche i dag og vil betale mig til det. Tak for dine input med råb !". :-)
Avatar billede beograd Novice
04. september 2017 - 12:16 #6
Softspot. Kbh
Avatar billede softspot Forsker
04. september 2017 - 12:30 #7
Har du nogle specs på hvad shoppen skal kunne (betaling, integration med transportør, nyhedsbrev osv.)? Det kunne også være fint med et layout at forholde sig til...
Avatar billede softspot Forsker
04. september 2017 - 12:30 #8
Har du et budget?
Avatar billede beograd Novice
04. september 2017 - 18:28 #9
Jeg har layout og det hele. Den skal bare laves :-)
Betalingsløsning tænker jeg på stripe eller epay (da jeg ikke regner med det store salg/det er hobby). Du må gerne skrive til mig på:
Popovic_svetlana@ Hotmail.com hvis du er interesseret :-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
02. oktober 2017 - 13:35 #10
Har du ikke fået det løst endnu?
Så kan jeg give dig en fast pris på 3.800,- DKK incl. betalingsgateway.
Og incl. oplæring i vedligehold og evt. udvidelse af shoppen

FORUDSAT at du har layout ....

Skriv, hvis du er intresseret
Best regards
michael@a3-seo.dk
Seo-specialist

http://a3-seo.dk