Avatar billede dang Praktikant
07. september 2017 - 14:00 Der er 3 kommentarer

Person søges til programmering af hjemmeside.

Jeg har i mange år stået for og selv proggrameret en hjemmeside op, men tiden er nok inde til at erkende "go big or go home" Så jeg leder efter en der kan lave en ny side til mig fra bunden.

Det er en liste hvor folk kan sælge deres killinger.
Siden ser pt sådan her ud.
http://killingelisten.dk/indexS.php

Jeg vil gerne have et par ekstra features ind, så som billed oplad.

Kontakt mig evt. på tornbjergs@gmail.com for yderligere information og afgivelse af tilbud.
Avatar billede Slettet bruger
07. september 2017 - 14:32 #1
Nu kender jeg ikke markedet for den service du formidler, ej heller hvad dit site kan og hvor meget du har lavet af funktionalitet, men tænker at det måske ville være til at benytte noget open source for dig, det kunne være wordpress med noget annonce modul eller lign.
Så kunne du stadig selv administrere og "lege" med det hvis du stadig ønskede det.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2017 - 13:49 #2
i wordpress skal du søge efter udvidelser kaldet "classified ads script"
så kan brugere selv logge ind, oprette annonce, og andre kan se/købe osv.

Når det nu er katte, så må prisangivelse være nok - betaling klarer køber/sælger vel med mobilepay når de henter dyret (lidt svært med postordrehandel her)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
20. september 2017 - 06:26 #3
Hej - har sendt dig en mail, med forslag og eksempel ...