Avatar billede pkbech Juniormester
08. september 2017 - 20:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 desktop lagging

Har et lidt sjovt problem windows 10 desktop få musen til at lagge vildt når den kører over dette. Men i vinduer og over tjekbokse stopper laggen og det kører normalt.

Nogen der kender noget til problemet? Har ikke kunne finde det andre steder har prøvet check system files på windows og opdateret graffikort driver.

Køre kaspasky internet secruity og malwarebytes så burde ikke være malware.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. september 2017 - 21:17 #1
Har fundet noget på YouTube der måske kan løse dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=fjAH7vRYu8k
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2017 - 22:23 #2
#1 Synes om :-)
Avatar billede pkbech Juniormester
10. september 2017 - 17:23 #3
tak tror nok det afhjalp problemet
Avatar billede ErikHg Ekspert
10. september 2017 - 18:50 #4
Det glæder mig :-)