Avatar billede eks-ta Praktikant
09. september 2017 - 14:13 Der er 6 kommentarer

sikkerhedskopiering

Jeg får fejlmelding hver gang jeg har forsøgt at oprette en sikkerhedskopi i
Windows 10 Home. Fejlkode 0x810000031. Hvad kan der være galt. Jeg har forsøgt en del gange, men det er aldrig lykkedes. Nu vil jeg gerne have lavet en sikkerhedskopi.
Hvorfor kan jeg ikke få lavet den sikkerhedsrapport?
Sikkerhedskopien skal placeres på externt drev.
Tonny
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. september 2017 - 14:39 #1
Jeg har kikket lidt på nettet og har måske fundet noget er kan løse - eller være med til at løse problemet:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/975692/error-code-0x81000031-occurs-when-you-try-to-back-up-files-by-using-th
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2017 - 15:41 #2
Hvis det ikke lykkedes, så lav et image, som du kan lægge på andet medie.
http://www.aomeitech.com/
Avatar billede 450025 Ekspert
09. september 2017 - 16:54 #3
#2 Hei valby1 Denne var interesand den skal jeg studere nærmere, Takk for denne.
Til Dere ha fortsatt en fin dag.

Arne.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2017 - 00:59 #4
Der er flere af den slags gratis. Jeg har også en som hedder Acronis. Det er et købeprogram, men det kan også så meget andet. Og det kan sættes til at boote op på ved opstart af computeren, ved at trykke F11.
Personal koster 50$ (309 danske Kr.).
https://www.acronis.com/en-eu/personal/computer-backup/?cvosrc=ppc.google.acronis&cvo_campaign=898703725&cvo_crid=220217087018&matchtype=e&partner=mf&gclid=EAIaIQobChMIlKyh2peZ1gIVmoeyCh3ZiQLWEAAYASABEgKvrvD_BwE
Avatar billede 450025 Ekspert
10. september 2017 - 02:40 #5
God morgen Valby1 det er søndag har det addeles nydelig på terrasen her, traktet en kopp kaffe på morgen kvisten vi er jo lidt bort skjemte vi som bor i Thailand.
Viser til #2 denne blir nok mitt valg Takk fordi du deler slike Program med oss og til deg ha en fin dag.
Arne.
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2017 - 11:21 #6
Tak i lige måde. 😊