Avatar billede expnet Seniormester
10. september 2017 - 10:49 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

søger dvd program + menu mulighed

Hej exp

Jeg søger dvd program som kan lave mine home videoer om til en dvd udgave og som kan afspilles i dvd afspiller,
Helst gratis programmer

Og der skal være muligt at slå menu funktion fra og til i programmet
må også gerne kunne lave en iso fil

Vis mig hvad i har
Avatar billede eurositi Ekspert
10. september 2017 - 12:17 #1
VideoHelp.com er et oplagt sted at orientere sig...
https://www.videohelp.com/software/sections/authoring-dvd
Avatar billede kurtba Ekspert
11. september 2017 - 00:11 #2
Der er nogle forslag her
http://www.techradar.com/news/software/applications/the-best-free-video-editor-1330136
Jeg skal ikke kunne sige, om de kan lige præcis det du efterlyser. Jeg laver selv en del familie og feriefilm og har opgivet at finde et gratis program, som fungerer godt og er let at bruge.
Jeg kan anbefale Adobe Premiere Elements 15 (version 16 er måske snart på vej). Den kan alt det du efterspørger. Når  man vil brænde en film kommer den selv og spørger, om man vil tilføje en menu eller ej, og så er det jo bare at sige ja eller nej. Samtidig kan man virkelig optimere oplevelsen af filmen, ved at beskære og lave diverse optimeringer, inden man brænder ud. Den kan bl.a. fjerne/minimere evt. rystede optagelser. Samtidig findes der nærmest utallige tutorials på youtube. Prøv evt. at søge der og se nogen af disse tutorials, for at se om det evt. er noget for dig.
Den kan lave filmen i alle mulige formater. Alm. dvd, bluray, mpg format, direkte optimeret til youtube, til hjemmesider osv. Der er virkelig mange muligheder, og så synes jeg personligt, at den er let at bruge.
Avatar billede expnet Seniormester
14. september 2017 - 08:11 #3
Jeg fandt en løsning, rigtigt mange tak fra jer 2