Avatar billede John Svenningsen Praktikant
12. september 2017 - 12:15 Der er 4 kommentarer

E-sport

Hejsa allesammen

Vi ønsker i vores lokale idræt forening at hoppe på E-sport toget, men her kommer der nogle tekniske spørgsmål som vi håber i kan hjælpe os med.

Setup :

Vi ønsker at stationærene skal være i et rum for sig, vilket betyder der vil blive en afstand fra pc til skærm på 5-10 meter, vil dettte give nogen problemer for spilleoplevelsen?, og såfremt hvad vil i andbefalde udstyrsmæsig vi investere i?

Mvh
JohnS
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. september 2017 - 12:37 #1
Vil i have 10 meter kabel til mus, tastatur, headset osv?
Avatar billede John Svenningsen Praktikant
12. september 2017 - 13:10 #2
Ja det var planen :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
12. september 2017 - 13:37 #3
Tror ikke det vil väre optimalt for en gamer. Tror der vil väre en delay med så lange kabler.
Avatar billede John Svenningsen Praktikant
12. september 2017 - 14:01 #4
Hvad ville max afstand være i så fald.