Avatar billede haki Mester
12. september 2017 - 18:41 Der er 8 kommentarer

Viber lukker selv

Hej
Jeg har en Iphone 4.
Og i dag fik jeg problem med Viber. Indtil i dag virkede alt perfekt.
Men i dag, da jeg prøvede at bruge Viber, kommer problem frem
VIBER LUKKER SELV. Så snart jeg starter Viber ved at trykke på Ikon, kommer Viber "Window" på skærm og efter maksimum 5 sekunder går Viber ned igen.

Jeg har prøvet at slukke alle aplikationer ned og har prøvet igen med Viber. Men den gider simpelthen ikke at starte....

Er der nogen der ved noget om det?
I forhånd tak for hjælp.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. september 2017 - 18:46 #1
de har vel opdateret til ios11, og alt før iphone5 (dvs 32bit) udgår.
Avatar billede haki Mester
12. september 2017 - 18:49 #2
Hvornår er det gået/opdateret til IOS 11?
Men min kone har Iphone 4S og den virker fint...Underligt.....
Avatar billede claes57 Ekspert
12. september 2017 - 21:04 #3
Den virker med det gamle ios9 (cirka) men der kommer ikke nyt, og diverse apps falder fra når den gamle 32 bit ikke supporteres af udbydere længere.
iOS 11 kommer oktober (med iPhone 8 og X fra levering ultimo sep)
Avatar billede haki Mester
12. september 2017 - 23:10 #4
Tak for dit svar.

På grund af at jeg er træt af Apple og tilsvarende Iphone (lort), hvad vil du foreslå til mig, hvilken mobil jeg burde købe i stedet for Iphone?
Det skulle bare være en, der kan næsten det samme som Iphone og det skulle bare være billigere end Iphone. Og selvfølgelig skal min "næste" SMART mobil ikke have samme problem med Operativ system ang. brug af forskellige aplikationer, som jeg lige har oplevet med Iphone.
Hvad vil du foreslå?
Hvilken en på nuværende marked er relevant til min nuværende situation?

På forhånd tusind tak for hjælp.
Avatar billede posten Ekspert
13. september 2017 - 03:45 #5
prøv at lure på samsung eller nokia de er noget HELT andet end iphone
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2017 - 05:08 #6
Jeg har selv lige købt Samsung Galaxy A5 - den er rimeligt vandsikret, fuld HD amoled skærm og i øvrigt data tæt på iPhone 7. Koster bare 2500kr. Husk ekstra mikro sd-kort.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. september 2017 - 05:47 #7
Avatar billede CRKrogh Ekspert
13. september 2017 - 07:45 #8
#4

  Lige en generel kommentar, altså hverken religiøs i retning af Apple eller Goole.
  Du må ikke forvente nogen anden oplevelse, blot fordi du nu vil have et Android OS under.
  Applikationerne dør også i dette økosystem, og du får den lille "bonus" med, at idet det netop er mere åbent i forhold til udgivelser af apps i Google-store, er det alt andet lige også forbundet med større risiko.
  Hardware blive lige hurtigt forældet, uanset hvad der står på ryggen og kvaliteten af den hænger som regel også nogenlunde sammen med prisen.

  Så forvent ikke at træerne vokser ind i himlen!

De bedste hilsner