Avatar billede JJS Praktikant
14. september 2017 - 09:11 Der er 1 kommentar

2 skærme, hvor den ene slukker

Hej alle sammen

Jeg har en laptop i dockingstation, hvor der er tilsluttet 2 skærme. Når jeg rykker på musen, efter de har været i dvale, er det kun den ene der "vågner".
For at tænde den anden skærm skal jeg trykke på knappen på skærmen. Første gang jeg trykker, slukker begge skærme. Anden gang jeg trykker tænder begge skærme.

Hvad er det jeg gør forkert?
Avatar billede jalved Ekspert
14. september 2017 - 18:56 #1
Hvis du ikke kan løse problemet - og det er til jævnlig gene - så kan du jo evt. ændre indstillingerne for dvaletilstand, sådan at din skærm ikke så nemt går i dvale. Men det tager selvfølgelig en smule ekstra strøm i længden.