Avatar billede JJord Juniormester
14. september 2017 - 10:44 Der er 3 kommentarer

Opdatering af tema "Defender"

Når jeg opdaterer mit tema "Defender" ændrer det hele udseendet på min hjemmeside. Er der nogen måde at jeg kan undgå det på?
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. september 2017 - 10:46 #1
Hvad snakker vi om her? Wordpress?
Avatar billede JJord Juniormester
14. september 2017 - 10:58 #2
Ja :)
Avatar billede stjans Guru
14. september 2017 - 11:30 #3
Nej - ikke hvis du ikke har lavet siderne i child-tema. Det er derfor ALTID en god ide at installere child-tema og så arbejde dér. Så sker der ikke noget ved opdateringer af temaet.

Måske åbner dit tema mulighed for eksport af udseendet (Divi gør blandt andet). Hvis det er tilfældet kan du eksportere siderne til bibliotek -- > opdatere tema --> importere layout igen.