Avatar billede Johs Juniormester
14. september 2017 - 14:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan jeg se, hvem der har brugt en link på min tilsendte E-mail

Hej
Jeg har brug for at kunne se, hvem der har brugt den link, som jeg har sat ind i min E-mail, som jeg har sendt til nogle personer.
Kan det på en eller anden måde lade sig gøre? Kan jeg evt. lave en link, hvor det kan ses?
Hvis vedkommende bruger besvar eller videresend, kan det jo ses. Men jeg har altså brug for det med linket
mvh
Johs
Avatar billede claes57 Ekspert
14. september 2017 - 14:48 #1
kommer an på, hvor link gå hen. Hvis det er til egen web-server, så kan du følge statistikken på klik der (udbyder har ofte en service, der kan det ned til ip-adresser)
Ellers kan du sætte link til din server, og så lade det link viderestille til der, hvor det nu skal hen. Igen, så har du statistik med ip-adresse på dem, der kalder din side med viderestillingen.
Avatar billede Johs Juniormester
14. september 2017 - 15:13 #2
Tak for det