Avatar billede Nikku Novice
16. september 2017 - 12:21 Der er 8 kommentarer

Sony tv

Hej jeg har lige et par spørgsmål, mit toshiba tv tager langt tid om at tænde, den står bare og blinker rød og grøn, men der kommer billede til sidst, den har gjort det længe. Derudover vil jeg hører om det er muligt at se digital kanaler på et seks år gammel Sony tv? På forhånd tak. Mvh anita
Avatar billede INK Ekspert
16. september 2017 - 12:23 #1
Har du model navn, nummer eller anden specifikation af dit tv?
Avatar billede Nikku Novice
16. september 2017 - 12:34 #2
Det finder jeg lige ud af, tak.
Avatar billede Nikku Novice
16. september 2017 - 12:41 #3
Det er en toshiba 40L3451DN Led backlight. LCD TV står der.
Avatar billede INK Ekspert
16. september 2017 - 12:54 #4
Jeg kan ikke rigtig hjælpe med dit Toshiba tv. Måske er det ved at gå itu? Er det koblet på internet, så kunne du prøve at se om der er en firmware opdatering. Du kunne også prøve en reset til fabriksindstillinger. Der skal så ny søgning på kanalerne.
Afhængig af din tv-leverandør, kan der være ændret på de nødvendige basisindstillinger, så den derfor bruger lang tid til at søge kanaler.
Hvilken model Sony taler vi om?
Avatar billede Nikku Novice
16. september 2017 - 13:05 #5
Okay tusind tak, jeg må jo prøve mig lidt frem. Det er min Søsters Sony tv, så det skal jeg li ha fundet ud af, og så vender jeg lige tilbage, mange tak for hjælpen.
Avatar billede thov Forsker
16. september 2017 - 14:24 #6
Mit 'jævnaldrende' 40" Sony tv har T1 tuner, men klarer ikke kanaler med T2 kodning.
Ved kabel-TV bør det ikke være noget problem, men det er der med Boxer.
Avatar billede Nikku Novice
16. september 2017 - 14:43 #7
Okay tak😊
Avatar billede helgon Praktikant
24. oktober 2017 - 17:21 #8
Hej anita

har du i mellemtiden spørgsmålet om Sony TV kan løses? Eller en modelbetegnelse så kunne jeg gange, hvilke signaler det kan behandle.

Min 5 år gamle Sony (købt på https://www.baur.de/marken/technik-freizeit/sony/ ) understøtter op til DVB-T2 alle nuværende standarder.

Mange hilsner