Avatar billede Mivle Juniormester
17. september 2017 - 08:29 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

nyt netværkskort

Jeg vil gerne op at køre med 300 dpi men mit nuværende netværkskort er kun op til 100 dpi. hvad kan der gøres? Jeg har en Acer bærbar.
Avatar billede Mikael Ekspert
17. september 2017 - 10:00 #1
Du køber bare en USB adapter til at sætte i en ledig usb indgang.

De er ikke ret dyre. Og fås både til kablet (LAN) og til Wifi (trådløst) ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2017 - 11:38 #2
jeg har en ekstern antenne (bedre signal) med indbygget netværk til .ac hastigheden.
https://www.bj-trading.dk/bjshop/default.asp?pv=WN680AE&pn=Winstars%20Technology%20Ltd.&vare=727293
Når den er tilsluttet, så deaktiver det indbyggede wifi-kort, så den tvinges på den nye.
Avatar billede Mikael Ekspert
17. september 2017 - 15:12 #3
#2

Er bare nysgerrig ;) Hvordan arbejder den du linker til på en alm. usb2 ????
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2017 - 15:58 #4
Jeg har den primært i usb2, da usb3 er til ekstern disk. Jeg har kun ca 90/90 Mbit fra udbyder, og det kører den i maks hastighed. Men hastighedstest på iPad og Galaxy A5 giver samme resultat. Så det er, hvad jeg kan trække via .ac protokol her.
Avatar billede Mikael Ekspert
17. september 2017 - 17:46 #5
#4 Takker ;)
Avatar billede Mivle Juniormester
18. september 2017 - 05:55 #6
Takker alle, køber en Netværksadapter.