Avatar billede HejsLars Praktikant
18. september 2017 - 13:19 Der er 1 kommentar

Ændring af NAT TYPE 3 - NAT TYPE 2/1

Kære allesammen

Hvordan ændrer jeg min NAT TYPE til at gå fra NAT TYPE 3 - NAT TYPE 2 eller 1?

Mvh

HejsLars
Avatar billede puren Ekspert
24. september 2017 - 09:36 #1
hey lars vi bliver nok lige nød til at tage en tur på skole bænken for der findes ikke NAT  type 1,2 eller 3, det er en kode som sony (playstation) har fundet på for at deres support hurtiger kan hjælpe

type 1 din playstation er har direkte adgang til internettet
type 2 der en router i mellem
type 3 du har en dobbelt NAT

løsning:
du skal snakke med din internet udbyder om bede dem om at give dig en offenlig ip (de gør det nok ikke ikke gratis)