Mit iMessage / besked-app på min macbook pro virker ikke (OS X El Captain, version 10.11.6). Der står min konto er passiv når jeg går ind under beskeder -> indstillinger -> konti. På højre side, hvor man normalt kan trykke den aktiv igen, er der ingen valgmuligheder, men blot grå blank side. Jeg har førhen haft det til at virke, men uden jeg har opdaget det, virker det ikke mere. Er der nogen der har haft samme problem, eller ved hvordan det kan løses? Jeg har prøvet at genstarte, logge ind og ud af iCloud og fjerne min mac som enhed på appleid.apple.com. iMessage virker på både min iPhone og iPad uden problemer. Det skal nævnes at jeg kun kan vælge min iPad til at sende/modtage beskeder fra min iPhone. Det er som om den ikke ser min macbook.
Hos Computerworld it-jobbank er vi stolte af at fortsætte det gode partnerskab med folkene bag IT-DAY – efter vores mening Danmarks bedste karrieremesse for unge og erfarne it-kandidater.
Jeg har overvejet det ja, men af hvad jeg kan læse mig frem til, løser det ikke umiddelbart mit problem. Det kan godt være det bliver et forsøg værd. Primo 2015
Jeg har også netop opdaget problemt på min Mac, som kører High Sierra. iMessage på Mac'en har virket fint ... indtil den pludselig ikke virker, selvom app'en står som aktiv (prik) i taskbaren. App'en åbner simpelthen ikke, så jeg har ingen mulighed for at tilgå indstillinger...?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.