Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. september 2017 - 14:22 Der er 16 kommentarer

tlf

jeg prøver at ringe til et tysk nr det kan jeg ik jeg bruger mobil  nr er 00494617749677 jeg har os prøvet 0494617749677
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2017 - 14:25 #1
Du er sikker på at telefonnummeret eksisterer? Har du prövet +49...?
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. september 2017 - 14:34 #2
ja os med 49 ja nr er koret
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2017 - 14:40 #3
Også med +49?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2017 - 14:41 #4
Kommer du frem og får en form for meddelelse eller "cutter" den bare af?
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. september 2017 - 14:49 #5
den siger at nr ik vikker ell eksister men jeg har et nyt fragt  fra i går ned nr på
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2017 - 15:00 #6
Avatar billede knuldefar1942 Forsker
20. september 2017 - 15:17 #7
jo  det gør kig på www.wesselcd.com
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2017 - 15:42 #8
Bare fordi det står der, er det ikke ensbetydende med at det eksisterer. Har prövet på 2 forskellige telefoner og det eksisterer ikke.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. september 2017 - 16:28 #9
#8
Jeg giver dig ret. Har også selv prøvet, men der kommer bare nogle små bip, så nummer er ikke eksisterende!
Jeg har også prøvet at klikke på linket i #7, men der kommer bare en besked om at siden ikke kan findes.
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. september 2017 - 16:37 #10
#9

Det er we sell cd = www.wesellcd.com
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. september 2017 - 17:18 #11
#10
Ja det var jo straks noget andet :-)
Avatar billede jalved Ekspert
20. september 2017 - 19:03 #12
Send dem en mail og se om de svarer på den. Hvis det er vigtigt for dig at tale med dem, kan du måske få tilsendt et nummer.

Du kan sikkert både skrive til dem på dansk og engelsk - udover tysk.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. september 2017 - 20:00 #13
Der er også et andet firma i Tyskland (Harrislee) der handler med CD, DVD, BD osv. Har selv gode erfaringer med dette.

https://www.billigmedien.de/
Avatar billede jalved Ekspert
20. september 2017 - 20:18 #14
Jeg plejer at tjekke edbpriser.dk og har prøvet flere af de tyske butikker. Virker som om flere af dem egentlig er samme firma, men bare med flere hjemmesider. Jeg har dog altid fået det, jeg har bestilt.

På edbpriser er telefonnummeret til wesellcd.com uden det sidste 7-tal - altså 49461774967.
Avatar billede milter Ekspert
20. september 2017 - 20:29 #15
Mine egne og andres erfaringer med netfirmaer har lært mig én  ting:  Handl aldrig, aldrig med firmaer, som ikke tydeligt fortæller dig, hvor de holder til, og hvordan du kan kontakte dem. Især, hvis telefonopringninger ikke bliver besvaret.

Når det er sagt, så viser mine undersøgelser, at firmaet har samme postadresse for returpakker som billigmedien.dk, og det firma har jeg handlet med gennem mange år uden problemer. Jeg har faktisk været særdeles tilfreds med dem. Henvendelser til dem via både telefon og mail er prompte blevet besvaret.

wesellcd.com og billigmedien.dk ser ud til at dele webdesign på mange områder. Men, informationerne på billigmedien.dk's sider om "Kontakt" er meget bedre.

Min konklusion:  Handl hos billigmedien.dk fremover :-)
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. september 2017 - 20:56 #16
#15
Jeg giver dig ret.
Skal man købe et eller andet, og finder et firma der handler med den eller de pågældende varer, er det altid en god idé først at gå ind på Trustpilot, og se hvad andre har af erfaringer - gode som dårlige.
Nu har jeg handlet over nettet i omkring ti år, og kun én gang var der problemer, men via banken og Nets blev beløbet trukket tilbage. Husk også "BRUG ALDRIG BANKOVERFØRSEL" for der kan det indbetalte beløb ikke trækkes tilbage, modsat ved betaling med betalingskort (Dankort, Visa, osv)