Avatar billede kgndksv Juniormester
20. september 2017 - 21:15 Der er 2 kommentarer

Google Docs kan ikke redigere på iPad, men kan på min iPhone...

Jeg har et problem, som gør mig sindsyg...

Jeg har fået tilsendt et dokument i Google doc, som jeg ikke kan redigere på min iPad, der skriver den "kun visning", men på min iPhone landet godt redigere i dokumentet - er der en der kan forklare mig, hvorfor?
Avatar billede jalved Ekspert
21. september 2017 - 21:27 #1
Jeg bruger ikke google doc. Men kan man gemme dokumenter i forskellige formater?

Så kan du måske åbne det på din iphone, gemme det i et andet format og så få det åbnet på din ipad også.
Avatar billede jalved Ekspert
21. september 2017 - 21:33 #2
Jeg ved godt, google docs er fælles dokumenter, der ligger online, så måske er det med de forskellige formater ikke en mulighed.

Det kan måske også have noget at gøre med. hvilke brugere der har redigeringsrettigheder - og så optræder din telefon og din ipad som to forskellige?

... men alt dette er bare gæt, så jeg må hellere overlade sagen til klogere hoveder.