Avatar billede MartinW96 Novice
21. september 2017 - 12:26 Der er 2 kommentarer

Feedback webshop

Hej
Jeg har tidligere haft gode erfaringer med feedback på hjemmesider herinde, så hermed kommer en mere jeg ønsker jeres mening omkring.

Webshoppen hedder: http://byic.dk/ og sælger tøj og accessories. Hvad fungerer godt og hvad kunne gøres bedre?

Mange tak

Dbh,
Martin
Avatar billede ebea Ekspert
21. september 2017 - 13:56 #1
Der er vel ikke så meget at sige til den! Den følger jo egentlig blot "conceptet" fra woocommerce, som den er bygget over, og så Wordpress.
Så egentlig, er der ikke så meget "personligt" over den. Den gør det den skal, nemlig sælge en vare!
Avatar billede jalved Ekspert
21. september 2017 - 16:40 #2
Jeg synes måske den kunne gøres en smule mere personlig ved at flytte nogle af de ting, der står lidt længere nede op, så det kommer med i det første skærmbillede. Nå¨r man lige går ind på siden - tror jeg har en 21"- eller 22" skærm, så er det stort set kun de første tre store billeder, man ser.

Den ville blive lidt mere personlig, hvis der var noget velkomsttekst (ikke for meget) i det førte skærmbillede - og måske antydningen af et større vareudvalg, før man begynder at rulle på siden.

Man vil gerne hurtigt have en fornemmelse for, hvad det er siden satser på, hvor varerne skiller sig ud fra andre butikker. Det gør man ikke rigtig nu.

Toppen med gratis fragt m.m. kunne godt bruges til at give lidt ekstra oplysninger, der kunne gøre den mere levende.

Men jeg kan egentlig godt lide farverne og selve layoutet - uden at gå i detaljer. Meget overskueligt og enkelt.