Avatar billede micaud Mester
24. september 2017 - 12:38 Der er 1 løsning

VBA til Outlook

Hej.

Jeg vil gerne have en vba macro til Outlook 2016 som gør følgende:

Hvis mail modtaget fra domaine @abc.com og hvis mailen er over 7 dage gammel så flyt til mappen abc under indbakke.

Jeg forestiller mig, at jeg vil have ca. 15-20 forskellige domainer, hvor jeg vil have denne macro kørende.

@abc.com flyttes til mappe abc
@123.com flyttes til mappe 123
@TDC.com flyttes til mappe TDC
osv.

Den udvidede model opretter selv mappen under Indbakke, hvis den ikke er oprettet, således jeg kun skal tilføje et domaine til VBA koden.

Den macro må være lavet af nogle derude, men jeg har googlet uden held.

Jeg er stor bruger af VBA i Excel, men helt ny til VBA Outlook, så forklar gerne.

På forhånd tak.
Avatar billede micaud Mester
20. november 2017 - 12:17 #1
Er der virkelig ingen, der kan hjælpe???