Avatar billede Povl Bonde Praktikant
25. september 2017 - 15:57 Der er 3 kommentarer

Der er på mystisk vis dukket to skriveborde op på min ene skærm. Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?

Hej.
Jeg har en ASUS bærbar PC, som jeg har brugt rigtig længe, sammen med mit samsung TV. Der er nu pludselig sket det, at skærmen på min bærbar har to ens skriveborde oven på hinanden. Den tilsluttede skærm kører som den skal.
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. september 2017 - 17:02 #1
Jeg er ikke helt med på hvad du mener!
Kan det tænkes at du har været inde i kontrolpanel>Personlige Indstillinger>Skærm>Skærmopløsning. Der kan man nemlig redigere skærmens udseende.
Hvad for et styresystem er der installeret?

http://stealthsettings.com/wp-content/uploads/2011/11/screen.jpg
Avatar billede jalved Ekspert
25. september 2017 - 18:02 #2
Hvis ikke #1 hjælper, så kig under indstillingerne på dit grafikkort. Evt. geninstaller det.

Eller find et gendannelsespunkt fra før problemet opstod og se, om det ikke løser det. Jeg går ud fra, du bruger Windows.
Avatar billede Carnac Forsker
25. september 2017 - 21:52 #3
Du er ikke bare kommet til at aktivere multiple desktops?

https://www.youtube.com/watch?v=rMsqA4k0J34