Avatar billede Jakob Novice
26. september 2017 - 16:46 Der er 11 kommentarer

Glemt koden til sikkerhedskopi i itunes

Hej. Er der nogen, som kan hjælpe mig, selvom chancen er lille.
Jeg havde lavet backup af min iphone på computeren, da iphonen skulle på værksted, hvor den blev nulstillet. Nu spørger den om en kode, som jeg slet ikke kan huske. Faktisk kan jeg heller ikke huske om jeg overhovedet havde lavet den. Men nu spørger den så om en kode, som jeg ikke aner hvad er. Og ind på apple´s hjemmeside står der, at man IKKE kan gendanne hvis man har glemt koden. Træls og øv øv øv..
Er der nogen, som ved hvordan man kan komme udenom en kode?
Jeg har selvf prøvet med alverdens mulige koder med uden hjælp.
Plz help hvis nogen kender løsning...
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2017 - 17:02 #1
Har du sikkerhedskopieret din iPhone til iCloud (over wifi) ?
Hvis du har haft denne funktion slået til, så er du reddet.
Avatar billede Jakob Novice
26. september 2017 - 17:04 #2
Desværre ikke:(
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2017 - 17:07 #3
Formoder du også har forsøgt med "blankt" felt som password, altså uden at skrive noget?
Avatar billede Jakob Novice
26. september 2017 - 17:10 #4
Det kan ikke lade sig gøre. Man skal taste noget for at komme videre...
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2017 - 17:18 #5
Det eneste jeg kunne finde på nettet er dette
https://www.iseepassword.com/forgot-itunes-backup-password.html

Har dog ingen erfaring med det, så du kan evt. forsøge med trial udgaven og så først købe, når du ser om det kan formodes at virke. Det er nok eneste chance, hvis du virkelig har sat hak i kryptering af din backup.
Avatar billede Jakob Novice
26. september 2017 - 17:26 #6
Mange tak Hr.! Det prøver jeg:)
Avatar billede Jakob Novice
26. september 2017 - 17:58 #7
Så har jeg prøvet det. Trial-udgaven kunne kun klare 3 tegn. For flere tegn kræver det at man køber den. Prisen er 40$.
Så er spørgsmål om man kan stole på det?
Avatar billede INK Ekspert
26. september 2017 - 18:07 #8
Det kunne jo tyde på, at programmet kan løse opgaven. Du må selv vurdere om det er pengene værd.
Alternativet er at starte forfra. Fremover husker du nok backup løbende ;-)
Avatar billede Jakob Novice
26. september 2017 - 18:17 #9
Du kan tro at jeg husker det:-)
Avatar billede Frederikke Praktikant
02. marts 2018 - 15:50 #10
Koden er det samme som dit apple ide, det var mit nemlig, og kunne slet ik huske jeg havde lavet en kode
Avatar billede nete Praktikant
22. april 2018 - 22:34 #11
Havde samme frusterende problem, fandt ud af, at det var samme kode som til mit wifi, jeg havde heller ikke lavet nogen kode.