Avatar billede Slettet bruger
26. september 2017 - 19:11 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke få forbindelse til Proxyserveren

Fosøg på at system opdatere min stationære Lenovo stopper med besked på, at der ikke kan skabes forbindelse til Proxy serveren.
Jeg aner ikke hvad det betyder, mit internet kører fint.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. september 2017 - 19:26 #1
Hvordan har du opdateret? Er det en kørsel med et renseprogram du taler om?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. september 2017 - 19:39 #2
Windows Update?
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2017 - 19:47 #3
Jeg har downloadet en Lenovo system update, som kørte igennem, så det er nok i orden nu. Men ingen forandring. Windows er up to date.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. september 2017 - 22:35 #4
Nummeret med proxyserveren laver system update, hvis den ikke kan få forbindelse til serveren gennem internettet.

Det er nok sket fordi det er en ældre udgave af SystemUpdate du har installeret, som leder efter en forældet server.
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2017 - 13:20 #5
#4 Tak jeg så først dit indlæg nu. Når der er mange nye i klokken, ryger nogle
helt ud af syne :-)