Avatar billede Patrick97 Praktikant
02. oktober 2017 - 18:14 Der er 1 kommentar

Plex ploblemer

Hej. Jeg ved ikke om i kan hjælpe med det her, men jeg har fået Plex.
Jeg lavede så min egen server, så vi hjemme i huset kunne se film osv.
Det virkede så i noget tid, men så ved jeg ikke hvad der skete, men nu kan den ikke finde min server. Jeg har prøvet det der står på deres hjemmeside og intet hjælper.
Avatar billede Little Helper Seniormester
02. oktober 2017 - 19:44 #1
Hej Patrick.

Først skal jeg vide om du kan starte Plex server op på din maskine og logge ind på din Plex konto.

Kan du dette skal du gå ind indstillinger og sige mig hvad server den siger den har.

Og bagefter kikke om den i indstillinger siger den har tilgang til server (Bliver Grøn for både lokal tilgang og udefra tilgang).