Avatar billede Patrick Novice
04. oktober 2017 - 15:34 Der er 7 kommentarer

60hz skærm og 144hz skærm.

Hey Folkens
Jeg har det problem at efter jeg re-installerede Mit windows er jeg begyndt at lagge på min second skærm fordi når jeg sætter min main skærm til 144hz begynder min second skærm at lagger. jeg ved ikke hvorfor så jeg håber i kan hjælpe mig med at få det fikset.
Info
60hz=Hdmi
144hz=DVI
alt har virket indtil jeg re-installerede mit windows så begyndte  min second skærm at gå i slowmotion/lagge.
Mvh,Palle
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2017 - 21:11 #1
Hvordan kan du sætte din skærm til 144hz er det kke en LED-skærm?
Min HP LED-skærm kan ikke sættes højere nd til 60hz.
Avatar billede Patrick Novice
04. oktober 2017 - 21:56 #2
Det er ikke en LED skærm. Min 144hz skærm hedder BenQ XL2411. Og kan gå ind på skærminstillinger og sætte den til 144 hz
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2017 - 22:06 #3
Nå Ok den kender jeg ikke 😊
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2017 - 04:18 #4
ja den lagger vel, fordi du iike ha rlagt nyeste gfx kort OG skærmdriver ind ?
Avatar billede Patrick Novice
05. oktober 2017 - 12:21 #5
Kan du sende links til dem? Altså den til at opdatere det?
Avatar billede Patrick Novice
05. oktober 2017 - 20:04 #6
Jeg har Intel Core i7 7700 @ 3.60GHz og
NVIDIA GeForce GTX 1070 så det er ikk derfor. det har jo virket før. men som sagt efter re-installationen begyndte den at gå i slow motion osv og ved ikke hvorfor
Avatar billede Patrick Novice
05. oktober 2017 - 20:42 #7
og det sker kun når jeg sætter min main skærm til 144 hz at den begynder at lagge. hvis jeg sætter den tilbage til 60 hz lagger den ikke mere eller går i slow motion