Avatar billede martini Novice
05. oktober 2017 - 11:15 Der er 14 kommentarer

hvordan kan jeg få mine billeder ud fra min gamle telefon?

hejsa,
jeg er ikke den bedste på it. Men jeg har et problem. Min gamle telefon er smadret, og der ligger nogle meget vigtige billeder på som jeg skal bruge til bevisførelse i en retsag.

Mit spørgsmål er altså:

hvordan kan jeg få fat på de billeder? Kan man bruge cmd? og hvis ja hvordan gør man ?

Vh Martin
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. oktober 2017 - 11:18 #1
Smadret = Kan ikke starte? Så bliver det svärt
Smadret = Smadret skärm? Sät den til PC og tag billederne ud
Avatar billede martini Novice
05. oktober 2017 - 11:28 #2
skærmen er smadret efter at være faldet mod stengulv en del gange. sidste kan det skete kunne touchskærmen ikke bruges længere, og der begyndet at sprede noget blåt væske bag skærmen. Har prøvet at sætte den til min pc men uden held
Avatar billede madklub Guru
05. oktober 2017 - 11:37 #3
Tag SD kortet ud
Avatar billede jalved Ekspert
05. oktober 2017 - 11:41 #4
Hvad er det for en telefon, du har?

Hvis det ikke lykkes dig at fiske dem ud, og du har meget vigtige data, vil jeg foreslå, du prøver nat gå til en mobilreperatør og spørger, om de kan hjælpe dig med at få de vigtige ting ud.
Avatar billede martini Novice
05. oktober 2017 - 11:46 #5
Har taget SD kortet ud men de lå ikke derpå,

Det er en samsung jeg har/havde
Avatar billede jalved Ekspert
05. oktober 2017 - 11:47 #6
Har du tidligere haft den sat til din pc?
Avatar billede martini Novice
05. oktober 2017 - 11:49 #7
Ja som oplader...
Avatar billede jalved Ekspert
05. oktober 2017 - 11:55 #8
Når du sætter den til din pc, så optræder den ikke som fx D: - men bare som en enhed under Computer.

Og du skal ikke forvente at den bare af sig selv begynder at overføre fotos - men det ved du sikkert godt.

Samsung har det program, der hedder Kies, som de anbefaler man bruger til at overføre ting med mellem telefon og PC . Prøv det, hvis telefonen ikke optræder under Computer. Det skal installeres på din PC.
Avatar billede finb Ekspert
05. oktober 2017 - 11:58 #9
Har du hørt fabrikanten, om du kan sende den ind til fabrikken ?
Avatar billede torben lind Forsker
05. oktober 2017 - 14:55 #10
Hej Martini.
Som jalved skriver,kan du prøve programmet Kies fra Samsung,hvis det ikke virker så prøv programmet Smart Switch fra Samsung,det kunne være at det kunne hjælpe dig.
Torben
Avatar billede jalved Ekspert
05. oktober 2017 - 15:08 #11
Virker intet - og heller ikke #10 - vil jeg også som #9 foreslå, du prøver Samsung eller evt. en reparatør først.

Hvis det er meget vigtige ting i forbindelse med sagen, vil politiet måske hjælpe dig.
Avatar billede martini Novice
05. oktober 2017 - 17:50 #12
Nu har jeg prøvet kies. Det virker ikke,

Jeg tror det er fordi telefonen er død for strøm og ikke gidder at lade op, så det bliver nok en reperatør der får lov til at se på den.

Men tak for hjælpen alle sammen
Avatar billede Bella Praktikant
12. december 2018 - 21:32 #13
Hej Jeg har en Huawei Mate 10 Pro som jeg har været mega uheldig, at tabe hvor skræmme er blevet knus Der farver nede under skræmme. Der er en revner nede på glasset på tværs af glasset. Den kan ikke slukkes. Fotos ligger ikke på mit hukommelse kortet. Har optaget lydfiler også. Hvordan kan det redes??
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. december 2018 - 10:24 #14
Hej Bella og velkommen til.

Du skal nok oprette et nyt spörgsmål hvis du vil have svar. Denne tråd er fra 2017 og nok ikke mange der läser den, der er större chance for at få hjälp hvis du opretter et nyt spörgsmål.