Avatar billede haki Mester
12. oktober 2017 - 11:43 Der er 3 kommentarer

MUS virker ikke

Hej
Til min stationære PC brugte jeg en mus (TRUST GTX 25). Det skulle være "en game mus".
Fra i går virker det ikke.
Jeg får hele tiden meddelelse, at USB enhed ikke blev godkendt.
Jeg tog mus og tilsluttede den til min vens PC og den virker fint.
Er det nogen forslag, hvad det kan være?

Mvh
Avatar billede jalved Ekspert
12. oktober 2017 - 12:02 #1
Lån en anden mus og prøv og opdater driveren til dine gamer mus.

Prøv også at sætte musen i et andet usb stik på din PC.

Virker det ikke, så prøv at finde et gendannelsespunkt fra nogle dage, før problemet opstod.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2017 - 16:48 #2
Enig. Har du fået opdateringer til dit system kan driveren måske have lidt skade. :-)
Avatar billede Carnac Forsker
15. oktober 2017 - 11:12 #3
Problem: Mus virker ikke

Løsning: Køb en ny