Avatar billede Medister Praktikant
13. oktober 2017 - 02:08 Der er 3 kommentarer

SKAL DER BETALES MOMS AF EN MAC KØBT I USA?

Hej alle sammen!
Jeg skriver da jeg i øjeblikket befinder mig i USA og skal forstsat være her i to måneder.
Som i nok ved er en Mac Book langt billigere herovre og jeg har derfor overvejet  at købe en her i USA.
Derfor vil jeg høre om nogle af jer kan svare på, om jeg skal betale moms og told af en mac book købt i USA når jeg tager den til DK, selvom jeg har brugt den i en ca. en måned inden jeg tager den med hjem?
Håber i kan hjælpe mig :)
Avatar billede claes57 Ekspert
13. oktober 2017 - 06:08 #1
Ja til moms og told. Først efter 2 års ophold i USA kan du tage den til Danmark som flyttegods.
Avatar billede frem-ad Professor
13. oktober 2017 - 08:48 #2
Ja du skal betale moms og told læs her: http://skat.dk/skat.aspx?oid=2236525
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2017 - 09:11 #3
Den har så amerikansk tastatur, hvilket giver en lavere pris, når du vil sælge den igen ;-)