Avatar billede 1Dorte Guru
13. oktober 2017 - 10:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Stifinder - opstart - hvad der er foldet ud

Hej
Når jeg starter stifinder (windows-knappen + E), vil jeg gerne, at
Hurtig adgang + Biblioteker er foldet ud (1 niveau).
Endnu vigtigere er det, at Denne pc er lukket.

Kan jeg bestemme det? Hvis ja - hvordan?
Dorte
Avatar billede INK Ekspert
13. oktober 2017 - 11:39 #1
Hos mig åbner stifinder med samme opsætning, som da jeg senest lukkede den.

Du kan fin-tune indstillinger for stifinder. Gå i indstillinger og søg efter stifinder. Så får du "indstillinger for stifinder" - åbn denne og forsøg at finde din indstilling.
Avatar billede 1Dorte Guru
13. oktober 2017 - 13:01 #2
Tak - jeg har været inde i "indstillinger for stifinder" - super.
Dorte