Avatar billede anne_aat Mester
13. oktober 2017 - 18:13 Der er 1 løsning

Outlook - App

Hej Eksperter,

Jeg har en problemstilling, som jeg håber I kan hjælpe mig med at løse,

Jeg anvender Outlook-app'en til mine arbejdsmail (dette forlanger min arbejdsplads). Ulempen ved denne app er at jeg ikke kan indsætte en kontaktperson, som fast skal stå i BCC feltet, så jeg altid sender mails til mig selv så jeg kan arkiverer når jeg senere sidder ved en PC. Dette er muligt med IOS-mail-appen, men ja den kan jeg af gode grunde ikke anvende.

Jeg har så i outlook (på min pc) oprettet en regel, at hver gang jeg sender en mail der indeholder følgende: "Denne mail er sendt fra en mobil enhed", så skal den ryge ind i en ny mappe, som jeg så ved jeg skal gå igennem hverdag. Problemet er bare, at hvis min PC så er slukket og jeg sender en mail, så lægger den ikke automatisk den nye mail ind i mappen.. Nogen ideér til, hvordan jeg kan få den til at gøre det?
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
13. oktober 2017 - 20:25 #1
Du kan oprette næsten samme regel...
...men, i stedet for at gemme mailen i en mappe, så SENDER reglen mailen til din egen mail adresse - derefter vil du altid selv modtage en kopi af mailen, når du tænder computeren på din arbejdsplads igen.

Evt. kunne du jo lade reglen sende med i mail adresse i BCC feltet, og så lave endnu en regel, hvis din egen adresse står i BCC feltet, så skal der ske et eller andet.