Avatar billede Anders Clausen Praktikant
14. oktober 2017 - 10:59 Der er 2 kommentarer

To skærme på bærbar.

Hej. Jeg står i en lidt øv situation og håber i kan hjælpe mig :-)
Jeg har en lenovo y50-70 som jeg godt kunne tænke mig at koble to skærme på
Men i og med at jeg kun har et hdmi stik ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre.
Det skal bruges til er bilspil som hedder assetto corsa men da jeg ikke et så meget inde i sådan noget med opkobling af skærme håber jeg I kan hjælpe mig.
Mvh anders.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. oktober 2017 - 12:06 #1
Allerførst: Glem det i forhold til Assetto Corsa, da du under ingen omstændigheder får en brugbar framererate ud af det - kun på laptop-skærmen.

Dernæst: To skærme håndterer du bedst via en USB3-dock, men her vil hastigheden som sagt falde en del, og flere af dem er ikke verdens mest stabile produkter....
Avatar billede Anders Clausen Praktikant
15. oktober 2017 - 17:31 #2
Ok. Tak for svar CRKrogh:-)