Avatar billede Peter Birk Juniormester
14. oktober 2017 - 11:11 Der er 3 kommentarer

Systemmapper

Hej
Jeg har opdaget et problem. Når jeg går til denne pc, har jeg følgende mapper.
Dokumenter-Billeder-Video-Musik-Overførsler-skrivebord.
Men herudover har jeg 5 systemmapper, jeg ved ikke hvornår de er kommet, jeg kan ikke åbne dem.
Er der nogen som ved hvordan jeg sletter dem, og sker det noget ved det?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2017 - 11:28 #1
Prøv at gå i kontrolpanelet og find indstillinger for stifinder og gå i vis.
Tjek af at der ikke skal vises skjulte filer og mapper samt også systemfiler
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2017 - 11:31 #2
Avatar billede Hans Hendriksen Praktikant
11. september 2019 - 09:41 #3
Hvordan flytter jeg en systemmappe (Billeder) fra C til D i Windows 10