Avatar billede jcr18 Professor
15. oktober 2017 - 15:17 Der er 2 kommentarer

låsning af drev

Hej eksperter. Jeg har et udmærket program hvor jeg kan låse mine mapper med en kode (lock folder), men er der nogen der ved om der findes en mulighed for også at kunne låse mine drev? Kunne jo være nok så praktisk, fremfor at skulle låse de enkelte mapper.
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. oktober 2017 - 16:00 #1
Dette kan forhåbentligt være med til at løse problemet:

http://www.pcfly.info/windows7/2012/06/hvordan-man-kan-lase-lase-harddiske.html
Avatar billede jcr18 Professor
15. oktober 2017 - 16:16 #2
ok tak. Jeg vil prøve det af og melder tilbage.