Avatar billede HaxCookiesDK Mester
16. oktober 2017 - 13:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ADDS Replika (Windows Server 2016)

Hej.
Jeg har fået til opgave at forklare hvad AD DS er. Jeg kan ikke finde noget på nettet omkring det.

Vil i hjælpe mig med det?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. oktober 2017 - 13:47 #1
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
16. oktober 2017 - 13:55 #2
Undskyld. Jeg mente AD DS Replika. Som jeg skal forklare :)
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
16. oktober 2017 - 13:57 #3
"
Dette er kun et lille domæne med 2 DC’ere, og derfor betyder AD-replikering mellem domaincontrollerne ikke noget,
men hvis det var et meget stort netværk kunne det virkelig betyde nedsat ydelse.
Vis din lærer, hvordan man selv
bestemmer, hvornår AD-replikeringen mellem domaincontrollere i samme domain finder sted.
"

(Jeg skal ikke vise min lærer det. Jeg skal bare forklare det i et Word dokument)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. oktober 2017 - 13:58 #4
De har skam også selv en ok beskrivelse af mekanikken i dette:
https://technet.microsoft.com/en-us/library/cc772726(v=ws.10).aspx