Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2017 - 15:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kalender til OneNote

OneNote har ingen kalender, men er der en mulighed for at lægge en i alligevel? Apps?
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2017 - 15:21 #1
Jeg har selvfølgelig søgt i Store.
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2017 - 15:38 #2
Annullerer spørgsmålet. Jeg fandt et sted på nettet, som  viste hvordan.
Men når jeg forsøgte, fik jeg den besked fra Microsoft, at OneNote kun kunne bruges til notebøger. Ellers skal man tegne et abonnement til Office 365 til 799 kr. om året.😒
Men det vil for mig være det samme som at brænde penge af. Jeg har LibreOffice helt gratis, og jeg er helt tilfreds med det.