Avatar billede The Rust Praktikant
16. oktober 2017 - 19:21 Der er 3 kommentarer

Minecraft

Hvorfor er minecraft videoer så lange?
Avatar billede Carnac Forsker
16. oktober 2017 - 19:47 #1
Fordi det som regel er snot-unger der skal have alt skåret ud i pap der ser dem.
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
16. oktober 2017 - 23:38 #2
F.eks. er Robin og Samrita populære på Youtube blandt børn der spiller Minecraft, og de indspiller mange timers videoer som bliver dokumenteret på youtube.
Så kan børn lære hvordan Minecraft virker. Af en eller anden grund kan børn ikke forstå problemet med at Robin og Samrita har vildt irriterende høje stemmer! Måske er det kun voksne der får spat af dem.
17. oktober 2017 - 08:38 #3
Svare på selve spørgsmålet
1. 10 min plus giver adsense.
2. Youtube promoverer længere videoer
3. Youtuberen spiller måske et længere map
4. Mange af seerne er børn så de vil gerne forstå lidt mere
5. Mange youtubere gør det fordi de har lyst

Svar til blød trafikant:
Grunden til at de voksne ikke kan se problemet er TIT at de ikke sætter sig ind i content og børnene er mere "opvokset" med at se youtube hvor mange råber en smule