Avatar billede Alfred Juniormester
17. oktober 2017 - 00:16 Der er 3 kommentarer

Tablet

Den bedste tablet.(eller ipad)  Til cirka 2000 kr.  eller under må gerne være brugt
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2017 - 00:59 #1
microsoft
ipad

lad være at købe kinesisk huawai. det er lort :)
Avatar billede Slater Ekspert
17. oktober 2017 - 08:07 #2
Jeg har en Google Nexus 6P telefon produceret af Huawei, og det er den bedste telefon jeg nogensinde har haft. Jeg var også skeptisk til at starte med, da jeg normalt ikke stoler på noget lavet i Kina, men lige Huawei må jeg sige at have gode, om end begrænsede, erfaringer med.

Det er dog en telefon, jeg ved ikke noget om deres tablets. Men der er jo temmelig mange andre mærker end lige Microsoft, Apple og Huawei.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2017 - 10:28 #3
hvis du køber ipad, så tjek, at den har en 64bit cpu - de ældre modeller opdateres ikke længere, og apps forsvinder fra store.
De udgåede er
iPad 2
iPad (3. generation og ældre)
iPad mini (dvs 1 - 2,3 og 4 er ok)