Avatar billede Chevy396 Seniormester
17. oktober 2017 - 20:00 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Iphone5S 16GB genstarter konstant

Som beskrevet har min svigermor denne Iphone (købt marts 2016) og hun oplever at telefonen genstarter efter ca. 1 til 2 minutters brug.
Ret belastende for hende når hun er i gang med en samtale.

Jeg har hjulpet med at genstarte telefonen ; haft telefonen konnekteret til strømstik under brug, men telefonen genstarter konsekvent.

Er hun ramt af en virus, eller er det et næsten terminalt batteri der er på spil ??

Håber at nogen evt. kan give deres besyv.

Mvh. Jens
Avatar billede jalved Ekspert
18. oktober 2017 - 00:12 #1
Her er en oversigt med nogle forskellige muligheder, I kan afprøve:

https://www.payetteforward.com/why-does-my-iphone-keep-restarting-heres-the-fix/
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2017 - 06:09 #2
hold op med at spilde din tid med det.
din stakkels svigermor aner ikke en pind om det, der er stadig 2 års reklamationsret.

enten har den fået virus, eller også er den bare i stykker.

da den jo genstarter, kan du ikke virus scanne den, ergo så se at gå i butikken med den, og sig den er defekt, og hold dig til en simpel fejlbeskrivelse: genstarter konstant
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2017 - 06:11 #3
hvis batteriet er defekt, er der ikke strøm nok, og derfor slukker den hele tiden, og genstarter derfor,  de fleste batterier er noget lort

så måske er batteriet bare i stykker.  gå ind med den
Avatar billede Chevy396 Seniormester
18. oktober 2017 - 09:10 #4
Takker for input til Jalved & Sidwave.
Jeg har forelagt Jeres råd, & min svigermor har besluttet at indlevere telefonen til butikken.

Hendes eneste bekymring er om hun nu mister de foto's der er på telefonen - men tiden må vise om de kan reddes eller går tabt :)

Jeg takker for råd, og lukker hermed tråden.

Fortsat god dag :)
Avatar billede Chevy396 Seniormester
26. oktober 2017 - 06:24 #5
Dette blot som en info.
Vi har netop fået telefonen retur fra butikken. Det viste sig at batteriet var defekt, og det er nu udskiftet ; telefonen virker & svigermors billeder er intakte :).

Mvh.