Avatar billede Pemakj Praktikant
18. oktober 2017 - 13:13 Der er 1 kommentar

Hyperlink vil ikke åbne på iphone

Hej.

jeg har oprettet et par forskellige projektmapper med hyperlinks i. i den ene projekt mappe vil linkene åbne på computer og android telefoner, men ikke på iphone

i de andre mapper åbner de fint.

hvad kan der være gået galt?
er der en måde at fikse det på, uden at starte forfra med projekt mappen

på forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2017 - 18:59 #1
check om der står http:// foran de links, det er ikke sikkert at www. eller ingenting.navn er nok

check om links peger på en netsource, url, eller en lokal fil!