Avatar billede WhiteWolf Praktikant
19. oktober 2017 - 02:19 Der er 1 kommentar

Intet "Beep" fra bundkort, blæsere, harddisc kører. Ingen skærmbillede

Jeg har "Genoplivet" min gamle stationære, og givet den ny PSU. Den har kørt fint et par dage, men i dag gik den helt død. Den kommer ikke med opstarts beep, blæsere kører, harddiske kører, intet skærmbillede. Har prøvet hardreset, taget batteri ud, startet uden ram, uden GFX, ja... Har prøvet alt. Det er et ældre Asus m2r32 mvp bundkort og en Amd Athlon 3,2 ghz gpu. Det er selvfølgelig en ældre maskine, men ærgerligt alligevel. Er bundkort eller CPU færdig?
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2017 - 10:20 #1
den har netop fået ny psu ?
mærkeligt..

men uden noget beep, der kommer et beep der betyder den har fundet ram, det gør der ikke engang... så det er nok bundkortet.