Avatar billede Cecilie Nielsen Praktikant
19. oktober 2017 - 09:33 Der er 4 kommentarer

Acer bærbar vil ikke tænde

Hejsa!

Min Acer vil ikke starte, selvom den har siddet i lader mere eller mindre siden kl 8.15..
der var intet problem igår, men den er løbet helt for strøm i nat, og vil nu ikke starte...

Hvad kan jeg gøre? Skal bruge den til skolen nu nemlig
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2017 - 10:18 #1
det lyder som et defekt batteri.
prøv at tage batteriet ud og køre på ledning.
Avatar billede jalved Ekspert
19. oktober 2017 - 11:11 #2
Tag batteriet ud, hold startknappen nede i et halvt minuts tid, sæt ledningen i og tænd for den.

Starter den op, så sluk den. Sæt batteriet tilbage og se om det virker nu, når du tænder den.
Avatar billede Cecilie Nielsen Praktikant
19. oktober 2017 - 14:56 #3
Batteriet kan ikke tages ud, den sidder under en plade.. men den lader uden problemer
Avatar billede jalved Ekspert
19. oktober 2017 - 16:04 #4
Den lader, men holder ikke strøm?

Hvor gammel er den?

Du kan hente Acer Care Center og prøve at bruge det til at få nogle oplysninger om dit batteri:

https://www.acer.com/ac/en/US/content/software-acer-care-center