Avatar billede grzona Ekspert
19. oktober 2017 - 22:05 Der er 3 løsninger

mac mistede pludseligt forbindelsen til serveren

Jeg har en ældre mac OX 10.2.4 som har kørt find på nettet. men pludseligt sagde den - ingen forbindelse til serveren, vel og mærket uden at jeg hverken havde nogen opdateringer . Eller skiftet kabler ud. Ander ikke hvorfor det ligepludseligt skedte:-( nogen der har en ide til hvad der kan være sket??

venligst
peter
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2017 - 22:47 #1
DNS servere går somme tider ned.
ring til din udbyder og fejlmeld
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2017 - 22:48 #2
prøv at skrive 8.8.8.8 (google dns server) i indstillinger på netkort, ipv4 - hvis det virker nu har du svaret, nemlig at netselskab DNS er nede.
Avatar billede grzona Ekspert
31. oktober 2017 - 22:37 #3
hjælper ikkke :-( den siger stadig - forbindelse til serverev er afbrudt :-( selvom netværkt stik sidder som de skal