21. oktober 2017 - 13:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

teksten i sendt post på ipad vises ikke

Når jeg sender en email så skulle den vises i sendt post, jeg kan se i venstre side at jeg har sendt en mail men teksten kommer ikke i højre side. jeg kan ikke se hvad jeg har skrevet i mailen.
hvad skal jeg gøre.
ny i-pad 2017 128 gb
mvh
oj
Avatar billede INK Ekspert
21. oktober 2017 - 14:12 #1
Du har selvfølgelig opdateret med seneste udgave af iOS version 11.0.3
Dernæst skal du prøve at slukke iPad'en helt og genopstarte.
Hvis det stadig ikke virker, så oplys lige hvilken type mail (YouSee, Gmail eller andet)
Formoder du anvender den indbyggede mailklient på iPad'en?
21. oktober 2017 - 14:23 #2
Hej Ink
Der er opdateret til 11.0.3
vi bruger gmail
Avatar billede INK Ekspert
21. oktober 2017 - 15:37 #3
Bruger du den særlige G-Mail app? eller blot den almindelige Mail-app på din iPad?

Hvis det er G-Mail appen, ville jeg slette den og geninstallere.

Alternativt kunne du slette kontoen på iPad'en og derefter oprette på ny. Kræver selvfølgelig password osv.
21. oktober 2017 - 18:01 #4
Tak for dit svar
Du  skriver den særlige G-Mail app? eller blot den almindelige Mail-app på din iPad?
Jeg har bare installeret ipaden, hvor kan jeg se om den er særlig eller almindelig ???.

At slette kontoen på iPad'en og derefter oprette på ny, kan jeg så bruge den samme email som er på ipaden eller kanden ikke bruges mere.

Kan beskrive hvordan jeg sletter og genopretter gmail kontoen.
på forhånd tak
Avatar billede claes57 Ekspert
21. oktober 2017 - 18:19 #5
den almindelige apple-app til mail er blå baggrund og en hvid kuvert i
google-gmail app er hvis baggrund, og et rød M i

ja - du skal/kan bruge den samme

I indstillinger scroller du ned til konti og adgangskoder - i højre side kan du markere en konto og så slette den (den forsvinder KUN fra ipad - den slettes ikke ude på nettet)
Så lukker du ned for ipad, og når den er genstartet, så samme sted er en 'tilføj konto' til at taste gmail-data ind igen.
21. oktober 2017 - 19:23 #6
Hej og tak
Jeg har den alm.  app, jeg har nu gjort som du har skrevet til mig og jeg kan både sende og modtage post, men nu kan jeg ikke finde sendt post i postkassen. jeg har prøvet at sende et par gange men kan ikke se nogen send post i postkassen  mere, hvordan får jeg den igen. ?????
oj
Avatar billede INK Ekspert
21. oktober 2017 - 21:20 #7
Så skal du nok i indstillinger for G-Mail.
Åbn en browser (Safari, Chrome eller Internet Explorer). Log ind på din G-Mail konto og find indstillinger (øverste højre hjørne - tandhjulet). Under indstillinger finder du fanen Etiketter. Her ser du en oversigt over de mapper der vises på de enheder du har opsat med IMAP. Måske mangler der her et flueben ved mappen "Sendte e-Mails" ?
22. oktober 2017 - 09:57 #8
Jeg har prøvet at åbne , jeg tror det er safari, fundet gmail den nye men når jeg trykker på møllehjulet , så kommer der kun to muligheder, mobilsignatur og autosvar, jeg kan ikke finde hentil hvor der står indstillinger og etiketter. kan du hjælpe mig videre.
mvh OJ
22. oktober 2017 - 10:10 #9
Hej igen
jeg har prøvet at gå ind på min almindelige computer, her kan jeg følge din beskrivelse og finde ind til sagens kerne her bruger jeg google crome, så her virker din beskrivelse perfekt
Avatar billede INK Ekspert
22. oktober 2017 - 10:23 #10
Undskyld jeg ikke i #7 præciserede, at det var fra en computer.
Har du nu fundet løsningen/fejlen?
22. oktober 2017 - 10:37 #11
nej jeg kan ikke greje det, har du et bud til min ipad
Avatar billede INK Ekspert
22. oktober 2017 - 12:07 #12
Når du fra en PC logger ind på din G-Mail konto, kan du så se mappen med afsendt post?
Hvis ja, sikrer du lige, at der i indstillinger som nævnt i #7 er sat et flueben ud for vis mappen i IMAP.

Hvis det stadig ikke virker, men at du stadig kan se mappen "sendt" på din iPad, så er næste skridt at forsøge med Googles egen app for G-Mail. Du går med din iPad i App-store og downloader den gratis app, der hedder Gmail - Stort rødt M på hvid kuvert, som claes57 skriver i #5.

Efter installation af Appen, åbner du den og følger instruks for oprettelse af din eksisterende konto i denne app. Meld lige tilbage om hvordan det spænder af ;-)
22. oktober 2017 - 21:19 #13
Hej INK
tak for din hjælp
jeg har valgt at downloade den nye mail app og den virker men ser lidt anderledes ud men pyt nu kan vi bruge det hele.
Igen Tusind tak
med venlig hilsen
Orla Jørgensen