Avatar billede oppes Seniormester
21. oktober 2017 - 18:20 Der er 3 kommentarer

AMD katalysator driver

Komputeren spørger altid om en driver hvad er dwet for en program?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. oktober 2017 - 18:28 #1
Det er en opdatering til dit grafik kort der popper op.
Man kan hente dem her:
http://support.amd.com/en-us/download
Hvis du vælger at ikke opdatere ig være fri for beskeden, så skal du ind i joblisten og finde start fanen. Her bør der være noget med catalyst der er aktiveret.
Avatar billede oppes Seniormester
21. oktober 2017 - 19:44 #2
er det nødvendigt program,
Avatar billede 220661 Ekspert
21. oktober 2017 - 20:57 #3
Spørger du mig siger jeg nej.

Jeg har ikke sådanne tjenester aktiveret på min computer. Opdaterer selv mine drivere.
Og nej en grafik kort driver er ikke så vigtig for en computers sikkerhed.