Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2017 - 13:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Firefox - Se det her er pinligt

Se det her er irriterende, Firefox åbner hver gang med ovenstående besked, men jeg aner ikke hvad årsagen er. Jeg har ikke forandret noget.
Så hvis nogen har en ide, vil det være rart.
Avatar billede cht22 Professor
23. oktober 2017 - 13:59 #1
Afstaller Firefox og installer igen, det burde løse problemet.
Avatar billede milter Ekspert
23. oktober 2017 - 14:55 #2
Kan du overhovedet komme ind på nogle websider?  Hvilket styresystem?

Fejlen omtales her på en engelsk side:

http://techdows.com/2014/05/set-firefox-not-to-show-well-this-is-embarrassing-error-message.html
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2017 - 15:21 #3
#1 Det hjalp desværre ikke.

#2 Ja der var løsningen.

" Visit about:config in browser
. Turn browser.sessionstore.resume_from_crash  preference value to false."
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2017 - 15:23 #4
Mange tak til jer begge to 😊
Avatar billede milter Ekspert
23. oktober 2017 - 16:40 #5
Velbekom :-)  Jeg har selv fået den samme meddelelse et par gange, men ikke hver gang som dig.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2017 - 16:43 #6
det kan sikker løses i ccleaner også - hvis man i firefox-området i den sætter hak i 'session' så slettes data om sidste session (inkl hvordan den sluttede)

Primært kan det få gange være rart at kunne gendanne seneste session, hvis man sad med nogle links, der ikke var noteret - så det er overkill at rette i about:config
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2017 - 17:20 #7
#6 Jeg har lige set efter i ccleaner, der er flueben i session, men det er ikke mig, som har sat det.
Avatar billede milter Ekspert
23. oktober 2017 - 17:31 #8
#6.

Jeg er lidt enig med dig i, at den valgte løsning kan være lidt af et overkill. Forslaget om løsning via CCleaner har også virket for nogle og er også nævnt i linket i #2.

Hvis man har mistet linket til en hjemmeside ved at slette en session, så kan siderne stadig hurtigt genfindes vha. historikken :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2017 - 02:06 #9
Undskyld  en bommert. Jeg har flyttet løsningen. Det var selvfølgelig milter, som skulle have den.😊