Avatar billede malthesr Praktikant
24. oktober 2017 - 13:15 Der er 5 kommentarer

Hjælp til projekt opgave :) (Hacking)

Hej.
Mine venner og jeg har lige nu projekt uge og skriver om hacking. Vi vi skal lave et produkt og har umiddelbart ingen ideer til hvad det skulle være.
Vi tænkte at vi gerne ville hacke min gruppe makkers computer, men har ingen ide om hvordan vi gør. Nogen der kender en nem metode?

Og hvis du har andre ideer til et produkt der skal handle om hacking, er du velkommen til at skrive en ide! :D
Mange tak! :D
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2017 - 14:22 #1
jeg tænker, en skoleopgave i hacking, ku være at trænge ind i netværk med kodeord på wifi. opgaven er, i skal ku bruge et netværk, wpa 2 psk, hvor der er password på.

det er ikke en triviel opgave, men det kan næppe gøres mere simpelt, da wpa2 er standardbeskyttelse overalt.

hvis i googler "how to crack wpa2 ?" kommer der en del op, også med video.

jeg er nok bange for at i har fået en friopgave i skolen, og at det slet ikke vil lykkes jer :) må jeg sige... hehe - men i kan jo prøve
Avatar billede jalved Ekspert
24. oktober 2017 - 14:48 #2
I kunne gå den modsatte vej, når I laver jeres produkt. Lave noget, der beskytter mod hacking.

Det kunne være i form af en skriftlig vejledning, en liste med råd, en blog med links til programmer eller en vejledning til et specifikt program og dets anvendelse.
Avatar billede denny Praktikant
25. marts 2018 - 22:03 #4
her er tutorial https://youprogrammer.com/how-to-hack-wifi/
det vil hjælpe
Avatar billede Basudev Praktikant
22. juli 2019 - 04:46 #5