Avatar billede Jannickhess Professor
25. oktober 2017 - 19:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bluetuch på iphone virker ikke godt

Jeg har en iphone se
Med ios 11.0.3

Kan jeg gøre noget så det kommer til at virke igen
Avatar billede jalved Ekspert
25. oktober 2017 - 21:13 #1
Skal du ikke bare slå det til?
Avatar billede jalved Ekspert
25. oktober 2017 - 21:27 #2
Det er sikkert ikke så simpelt:-)

Men vil du ikke beskrive nærmere, hvad problemet så evt. er?
Avatar billede Jannickhess Professor
26. oktober 2017 - 15:00 #3
Af og til når jeg vil benytte bluetuch andre steder var til fest her igår og der vil den ikke konekte til anlæget ?
Avatar billede Jannickhess Professor
04. november 2017 - 18:12 #4
Det er af og til når jeg skal logge ind på en ny enhed som jeg ikke har haft adgang til før at der opstår problemer, også selv jeg venter på at den skulle få adgang til enheden,

Jeg har prøvet det mange gange før, men nogle gange er der problemer med det
Avatar billede patrisialobo Novice
31. maj 2018 - 04:16 #5
hello,
. Check your Bluetooth on iPhone or iPad and make sure it is turn on.

2. Confirm your iOS device and Bluetooth accessory are close to each other.

3. Turn off Bluetooth and restart your iPhone, iPad and your car.

4. Re-pair the iDevice or car you Connect: Settings > Bluetooth > Choose the device you are having issues with > Tap on the info button next to the device > Tap on Forget This Device.

5. Make sure your Bluetooth accessory is turned on and connected to power or fully charged.

6. Once un-pair the Bluetooth Accessory and then put back in discovery mode, and then make pair and connect again.

7. Reset Network Settings: Settings > General > Reset > Reset Network Settings.

8. Try restoring your iPhone iPad: You can restore your device from iTunes or iCloud. Remember to back up your iPhone because it will wipe existing data.

9. If still not working, contact Apple Support or visit an Apple Store.

Bluestacks  TextNow  Photomath
Avatar billede Jannickhess Professor
31. maj 2018 - 14:06 #6
Tak for hjælpen
Lukker spørgsmål
Avatar billede monacrown Praktikant
10. januar 2019 - 11:25 #7