Avatar billede lurup Ekspert
28. oktober 2017 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave så Iphone 6 kun bruger strøm på tale og sms

Jeg har nu flere gange løbet tør for strøm med min iphone 6 midt i fx København.
Er det på en måde muligt at lave en tilstand på Iphone 6 så den kun kan modtage opkald og sms og derved holde strøm meget længere ?
Avatar billede INK Ekspert
28. oktober 2017 - 22:06 #1
Hvis man slukker for alle apps (dobbeltklikker homebutton og skubber op på de enkelte apps). Går i indstillinger og slår forskellige tjenester fra (lokalitet, push osv. osv.), så må strømforbruget falde.
Man kan også medbringe en powerbank, og så slutte den til telefonen for opladning. Mange powerbanks svarer til 2-5 gange opladning.
Avatar billede jalved Ekspert
28. oktober 2017 - 22:24 #2
God ide fra Ink med en powerbank.

Men tillad mig at komme med et lowtech svar også. Du kan simpelthen slukke den nogle timer ad gangen :-)
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2017 - 07:46 #3
køb en ordentlig telefon med et godt batteri.
iphone er kendt for at sluge strøm på alle mulige apps den kører og den har IKKE verdens bedste batteri.
Avatar billede htx98i17 Professor
29. oktober 2017 - 08:45 #4
Kom det fra en android-bruger :-)

Det var noget af en påstand, som jeg ikke tror andre smartphones kan se sig uden om heller at gøre.

Man kan jo som #1 siger selv bestemme hvilke apps der må køre.