Avatar billede Nina Gotthardt Juniormester
31. oktober 2017 - 15:48 Der er 1 kommentar

Ny router med stik til telefon

Jeg har netop købt en ny router, en tp-link archer c9, som jeg har læst en masse om skulle være god. Men jeg har overhovedet ikke forstand på routere, så da den ankom viste det sig, at den ikke havde et stik til tilkobling af vores fastnet telefon, og at den heller ikke havde et hul til selv det kabel, internettet kommer fra (et rundt kabel med sølv gevind, der ligesom skal skrues på). Så nu må jeg tilbageleverer routeren.

Hvilken en skal jeg købe? Hvad skal jeg overhovedet søge på? Jeg synes, det er svært at finde rundt i den her jungle, hvor jeg efter research stadig ikke kender forskel på en router, et modem og switches...

Jeg håber nogen kan hjælpe mig!
På forhånd mange gange tak :)
Avatar billede Nina Gotthardt Juniormester
31. oktober 2017 - 15:54 #1
PS min nuværende router er Thomson TWG870TS, og jeg vil udskifte den da signalet har udsving og til tider kan være ret svagt