Avatar billede Christian Nielsen Praktikant
31. oktober 2017 - 23:03 Der er 4 kommentarer

Køb af Iphone

Hej Eksperter.

Jeg skal til USA engang i næste uge og jeg ville hører om det ville være smart at købe Iphone X derover? Da jeg kan se den er billigere der end her hjemme.
Avatar billede jalved Ekspert
31. oktober 2017 - 23:21 #1
Hej Christian

Det har tidligere været oppe på Eksperten:

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1019319

Men måske sidder der nogle med andre overvejelser, der kan give dig nogle input også :-)
Avatar billede INK Ekspert
01. november 2017 - 04:05 #2
Som du kan se på denne side
https://www.apple.com/iphone-x/specs/
leveres der 2 modeller iPhone X. Model 1865 med CDMA og model 1901 uden CDMA netværk. Det har en betydning i USA, hvor der er forskel på teleudbydernes netværk. Jeg er ikke klar over hvilken model, der normalt leveres i DK.

Apple har en 1-årig garanti, som gælder worldwide. Den 2 årige reklamationsret i DK vil ikke kunne påberåbes ved køb i USA.
Avatar billede Christian Nielsen Praktikant
01. november 2017 - 11:02 #3
Hvilken en af de modeller skal man så få så den passer bedst her hjemme?
Avatar billede INK Ekspert
01. november 2017 - 13:43 #4
Begge modeller har tilsyneladende både GSM og UMTS/HSPA, så det er vist lige meget for brug i DK og omegn, men spørg i en Apple forretning eller eksempelvis YouSee.